TAURON stawia na innowacyjną obsługę klienta [WIDEO]

paź 28 2021

Wideobudka z doradcą – to nowy pomysł TAURONA na usprawnienie obsługi klientów. Zainteresowani będą mogli załatwić sprawy związane z dystrybucją  poprzez wideorozmowę. To szczególnie ważne w czasie walki z pandemią koronawirusa. Pilotaż prowadzony  jest w placówkach we Wrocławiu i Oleśnicy. 

Realizacja połączeń wideo usprawni obsługę klientów i jednocześnie, w przeciwieństwie do rozmów telefonicznych, umożliwi wzrokowy kontakt z doradcą. W trakcie wideorozmowy pracownik TAURON dzięki udostępnianiu ekranu, będzie mógł pomóc w wypełnieniu wymaganych wniosków przy zapewnieniu maksimum bezpieczeństwa.

– Cyfryzacja obsługi klienta jest drogą, którą TAURON podąża od dłuższego czasu. Minione miesiące pokazały, że wdrażane przez nas procesy nie tylko świetnie sprawdziły się w trudnej, pandemicznej rzeczywistości, ale stanowią także odpowiedź na oczekiwania klientów. Stanowisko umożliwiające wideopołączenia z konsultantami jest kolejnym, obok czatu na żywo i platformy Mój TAURON, narzędziem pozwalającym załatwić sprawy w szybki i komfortowy sposób – mówi Jerzy Topolski, Wiceprezes Zarządu ds. Zarządzania Majątkiem w TAURON Polska Energia.

 Klienci w wideobudkach łączą się z naszymi ekspertami. Dzięki temu mają dostęp do profesjonalnej i sprawnej obsługi spraw. Nasi pracownicy to gwarancja pomocy na wysokim poziomie w tematach związanych z naszymi usługami – wyjaśnia Daniel Gryt, dyrektor komunikacji i marketingu TAURON Polska Energia. – Pilotaż uruchomiony w dwóch punktach obsługi klienta na Dolnym Śląsku pozwoli nam sprawdzić funkcjonowanie systemu w rzeczywistych warunkach i pomoże podjąć decyzję o jego rozszerzeniu na kolejne lokalizacje – dodaje.

TAURON intensywnie rozwija narzędzia umożliwiające klientom realizację spraw na odległość. Firma systematycznie inwestuje w nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne. W ostatnich miesiącach koncern przebudował swoje strony internetowe tak, by jeszcze szybciej można było znaleźć na nich wszystkie niezbędne do załatwienia swojej sprawy informacje. Znaczna cześć obowiązujących w firmie formularzy dostępna jest już w pełni cyfrowej formie. Oznacza to, że do ich wypełnienia nie jest konieczny wydruk, a całość, łącznie z wysyłką, zrealizować można w pełni zdalnie. Wciąż najwięcej klientów decyduje się jednak na załatwianie spraw za pośrednictwem infolinii. Bez wychodzenia z domu klienci firmy załatwili już ponad milion spraw.