Klienci TAURONA wybierają obsługę online

lut 10 2021

Klienci TAURONA wybierają obsługę online

Blisko czterokrotnie wzrosła liczba klientów TAURON Ciepło korzystających z elektronicznej obsługi w 2020 roku. Najczęściej klienci decydują się na e-fakturę,a prawie 200% więcej klientów korzysta z elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK Ciepło).

– Pandemia koronawirusa przyspieszyła cyfrową rewolucję w energetyce i ciepłownictwie. Wiosną musieliśmy szybko przystosować się do bezprecedensowej sytuacji związanej z ograniczeniem kontaktów bezpośrednich z klientami. Dynamicznie rosnąca liczba klientów korzystających ze zdalnych form kontaktu pokazuje, że taka forma załatwiania spraw została przez nich doceniona – mówi Małgorzata Kuś, rzecznik prasowy TAURON Ciepło.

Od połowy marca, w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów, TAURON Ciepło ograniczył pracę stacjonarną oraz spotkania bezpośrednie,  wzmacniając jednocześnie    elektroniczny kanał kontaktu  eBOK Ciepło.  Ponadto, odbiorcy ciepła sieciowego mogą korzystać z e-faktury, otrzymują też cykliczne  newslettery z informacjami dotyczącymi m.in. sezonu grzewczego i efektywnego korzystania z ciepła. Do ich dyspozycji jest również infolinia. Klientami TAURON Ciepło są instytucje i firmy – przede wszystkim spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe.

Korzystanie z platformy elektronicznego Biura Obsługi Klienta TAURON Ciepło jest wygodne, bezpieczne i bezpłatne. Przy pomocy intuicyjnych narzędzi w każdej chwili można sprawdzić saldo konta i zawarte umowy, podać online odczyt licznika, monitorować na bieżąco zużycie ciepła lub sprawdzić wskazania dobowe temperatur zewnętrznych. Dzięki temu zarządzanie zasobami mieszkaniowymi wspólnoty czy spółdzielni staje się wygodniejsze.

Na platformie eBOK Ciepło na bieżąco pojawiają się też informacje o ewentualnych planowanych przerwach w dostawach ciepła. Klienci, którzy wyrażą zgodę na otrzymywanie faktur elektronicznych, zyskują dostęp do faktur w formacie pdf oraz do informacji o kwocie do zapłaty i terminie płatności.