Certyfikaty na wagę CIEPŁA

sty 27 2021

Ostatni kwartał ub. r. w Departamencie Rynku TAURON Ciepło upłynął pod znakiem dwóch rozwojowych akcji rankingowych. „Zdobądź certyfikat P.(i)L.N.E.go handlowca” oraz „Zdobądź certyfikat elektronicznego Bohatera Obsługi Klienta” - to tytuły inicjatyw, w których postawiono na rozwój z elementem współzawodnictwa.

Pod koniec ubiegłego roku, w Biurze Marketingu TAURON Ciepło zrodził się pomysł stworzenia dwóch akcji rankingowych. Akcji, w ramach których uczestnicy mieli możliwość śledzenia efektów swojej pracy, porównywania ich z pozostałymi współpracownikami, a finalnie zdobycia cennych wyróżnień w postaci certyfikatów.

Logo akcji Zdobądź certyfikat P.(i)L.N.E.go Handlowca.pngZdobądź certyfikat P.(i)L.N.E.go handlowca!

Pod tym tytułem kryła się akcja kierowana do Biura Handlowego TC. Głównym i nadrzędnym celem inicjatywy było zapewnienie sukcesu projektu PLNE2 (Program Likwidacji Niskiej Emisji). Poza samą realizacją projektu, działania zostały skupione także na przygotowaniu bazy potencjalnych budynków do przyłączenia do ciepła sieciowego oraz na wzroście sprzedaży poprzez zwiększenie ilości Megawatów w kontraktacji Biura Handlowego.

Akcja „Zdobądź certyfikat P.(i)L.N.E.go handlowca” to łącznie ponad 25 MW potencjału mocy cieplnej w 279 budynkach. Uczestnikom udało się pozyskać 18 uchwał Zarządu, co przekłada się na 66 budynków i moc zamówioną na poziomie ponad 2700 kW. To także 15 nowych podpisanych już umów w ramach Programu Likwidacji Niskiej Emisji, które skutkują likwidacją nieekologicznych palenisk węglowych w aż 51 budynkach w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.

Logo akcji Zdobądź certyfikat elektronicznego Bohatera Obsługi Klienta.pngZdobądź certyfikat elektronicznego Bohatera Obsługi Klienta!

To wydarzenie powstało z myślą o pracownikach Biura Obsługi Klienta. Akcja była kontynuacją działań zapoczątkowanych w kwietniu ub. r., których założeniem było przekonanie jak największej liczby klientów do rejestracji w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK Ciepło) oraz do wyrażenia zgody na otrzymywanie elektronicznej faktury.

Zdobądź certyfikat elektronicznego Bohatera Obsługi Klienta” to nie tylko sukces zwycięzców, ale także wszystkich pozostałych uczestników. Ponieważ dzięki ich zaangażowaniu udało się łącznie pozyskać rejestrację 41 nowych Klientów w serwisie eBOK Ciepło, a także 45 zgód na otrzymywanie elektronicznej faktury. To kolejny duży krok w aspekcie przenoszenia obsługi klienta TAURON Ciepło do kanałów internetowych, co skutkuje większym komfortem i innowacyjnością w kontaktach klienta ze Spółką. Dzięki zachęceniu kluczowych klientów do korzystania z funkcjonalności systemu eBOK Ciepło, w ub. r. już 40% wartości sprzedaży spółki stanowiły wpływy z faktur wystawianych elektronicznie. Przekłada się to na większy poziom bezpieczeństwa i stabilizacji płynności finansowej TC. 

Wielki finał

Akcje rankingowe w Departamencie Rynku TC były nie tylko okazją do wprowadzenia innowacyjnej formy pracy w zespołach, ale także ciekawą i ambitną formułą zrealizowaną w dość nietypowym i trudnym czasie pandemii. Rozdanie nagród w takim okresie również nie mogło być więc standardowe. Zwycięzcy otrzymali certyfikaty wraz ze słodkim dodatkiem w swoich stacjonarnych miejscach pracy, lecz by zachować niezbędne aspekty bezpieczeństwa, gratulacje oraz podziękowania odebrali poprzez wspólne spotkanie w formie on-line.