Biurowy Savoir-vivre w czasach koronawirusa

maj 07 2020
Nowa sytuacja wywróciła nasze relacje do góry nogami, poddała w wątpliwość dotychczasowe przekonania, sposoby pracy i zasady biurowego savoir vivre. Niezmiennym priorytetem w czasie pandemii pozostaje troska o siebie i innych.

top.png 

​Pomogą w niej Codzienne dobre praktyki - zasady, które powinny stać się naszym rytuałem:

1.png    Nie podawaj nikomu ręki na powitanie, witamy się uśmiechem,  
2.png Podczas rozmowy zachowuj bezpieczną odległość (szczególnie w częściach wspólnych takich, jak kuchnie, korytarze i toalety),

3.png    Nie przemieszczaj się pomiędzy pokojami (ogranicz do minimum spotkania bezpośrednie, kontaktuj się wyłącznie przez telefon, czat na                Teamsach, Skype lub e-mail) a przemieszczanie pomiędzy piętrami oraz budynkami ogranicz do niezbędnego minimum,

4.png    Jeśli organizujesz spotkanie w grupie wieloosobowej prowadź je wyłącznie przy użyciu Skype, Teams lub połączenia telefonicznego,

5.png    Z uwagi na konieczność limitowania i ograniczoną wydajność sieci, podczas spotkań Skype / Teams pracuj z wyłączonym obrazem, nie                udostępniaj prezentacji oraz jednocześnie nie przeglądaj w tle stron internetowych,

6.png   Nie ustawiaj w poczcie elektronicznej wiadomości automatycznych o świadczeniu pracy zdalnej – w jaki inny sposób możesz                                poinformować o swoim statusie dowiesz się w osobnym komunikacie, 

7.png    Dezynfekuj telefony komórkowe,

8.png    Myj i dezynfekuj ręce po każdym kontakcie ze wspólnym sprzętem biurowym (drukarka, skaner, fax i ekspres do kawy).

 

​Pamiętaj!

Ważne jest zapobieganie rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa oraz szczególna dbałość
o bezpieczeństwo i zdrowie zarówno Twoje,  współpracowników jak i innych osób z naszego otoczenia, niezależnie od tego czy pracujesz stacjonarnie czy wykonujesz pracę zdalną.

 

Przestrzegajmy naszych zasad a zminimalizujemy ryzyko zarażenia!

Załączniki

Biurowy Savoir-Vivre