Załatw wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu

mar 27 2020

Bez wychodzenia z domu można załatwić wszystkie sprawy - tak TAURON zachęca wszystkich zainteresowanych do kontaktu. Grupa wprowadziła spore ułatwienia dla swoich klientów.

Od 15 marca, czyli momentu wprowadzenia ograniczeń dotyczących kontaktu osobistego, w taki sposób obsłużono ponad 150 tysięcy osób. Najważniejsze informacje dotyczące bieżących sprawy można otrzymać na wirtualnym czacie, dostępnym na stronie tauron.pl. Przez internet można też przekazać odczyt licznika energii, czy otrzymać nową ofertę. Dokumenty przyjmowane są w formie elektronicznej – nawet w formie zdjęć z telefonu wypełnionych wniosków lub dokumentów.

Jak wynika ze statystyk, od 15 do 20 marca br., obsługa klientów za pośrednictwem strony internetowej TAURONA wzrosła - w porównaniu z wcześniejszym tygodniem, w którym funkcjonowały punkty stacjonarne - o ponad 10 proc. Liczba wysyłanych wiadomości e-mail wzrosła natomiast o 50 proc. Więcej klientów niż dotychczas dzwoni też na infolinie. W sumie TAURON obsłużył w tym okresie ponad 150 tys. osób.

Zostań w domu i korzystaj z mediów bez problemów

W obecnej sytuacji najważniejszym zadaniem spółek Grupy TAURON jest zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej i ciepła. W sprawach związanych z dostawą energii elektrycznej oraz sprzedażą prądu i gazu można teraz korzystać z Wirtualnego Biura Obsługi.

- Zakres spraw, które objęte są obsługą przez internet, jest szeroki. Można złożyć dokumenty związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, zawrzeć nową lub przedłużyć dotychczasowa umowę, czy też złożyć wniosek o zainstalowanie licznika energii elektrycznej. Zdalnie załatwiane są również sprawy klientów, którzy podają stan licznika energii do rozliczeń, przepisują licznik na nowego lokatora, czy chcą założyć wniosek o przyłączenie instalacji fotowoltaicznej – mówi Rafał Soja, prezes TAURON Sprzedaż.

Najwygodniejszą formą obsługi jest serwis Mój TAURON. Platforma czynna jest siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Korzysta z niej już ponad 1,3 mln klientów indywidualnych oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Z serwisu Mój TAURON można też korzystać w wersji mobilnej.

Załączniki