System zarządzania ruchem w POK

lut 22 2019

Obsługa klienta nie może chodzić utartymi ścieżkami. W ramach  Projektu „Rozwój stacjonarnego kanału kontaktu z klientami” realizowanego wspólnie przez TAURON Sprzedaż i TAURON Obsługa Klienta w lutym rozpoczęliśmy trzymiesięczny pilotaż Systemu zarządzania ruchem w Punktach Obsługi Klienta.

Pilotaż obejmuje 3 lokalizacje:

  • POK Katowice, ul. Widok 19
  • POK Zabrze, ul. Plutonowego R. Szkubacza 1 (CH M1)
  • POK, Chrzanów, ul. Garncarska 16

System zarządzania ruchem POK to system oparty na kamerach i kolejkomatach, stanowiących jeden krwioobieg, mający pozwolić na sprawne pozyskiwanie informacji w czasie rzeczywistym, a tym samym efektywne zarządzanie obsługą klienta. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania jest możliwość pozyskiwania jednego, spójnego raportu o liczbie klientów, rodzaju spraw z jakimi się zgłaszają, jakie godziny preferują?

Posiadanie tych informacji pozwoli na odpowiednie planowanie obsady POK, strefy poczekalni dla klientów, zarządzanie obsługą klientów uprzywilejowanych, a w konsekwencji wpłynie na podniesienie  jakości obsługi klienta.

 

Załączniki

7. Katowice_stanowiska.jpg
7. Katowice_system kolejkowy monitor.jpg
7. Katowice- Biletomat.jpg